Mechanika

Leworęczność (Leminkainen)
Według statystyk, co dziesiąta osoba jest leworęczna. Raczej nie można się spodziewać, żeby jakoś szczególnie to się zmieniło od czasów, kiedy gówno wpadło w wentylator. Istnieje więc dosyć duże prawdopodobieństwo, że ty lub któryś z twoich znajomych wyróżniacie się z tłumu leworęcznością. Oczywiście ma to swoje wady i zalety, do których od razu przejdziemy.

Łódki i Ładowniki 'En Bloc' (Leminkainen)
Dzisiaj na warsztat weźmiemy dwie metody szybkiego ładowania magazynków. Na pierwszy ogień pójdzie łódka nabojowa, a potem wymyślone przez Manlichera ładowniki en bloc.

Nowa Mechanika Walki Wręcz i Gunfight'u (Seth + Sidson)
Czy tytuł nie mówi sam za siebie? Nasze zmiany (według nas na lepsze) mechaniki z NS 1.5.

Opcjonalne Zasady Umiejętności (Seth)
W naszym małym gronie odbyły się kiedyś rozmowy na temat relacji między umiejętnościami i współczynnikami. Chcieliśmy wtedy coś w tej kwestii zmienić, bo zauważyliśmy, że dochodzi do nierealnych sytuacji, np.: gdy ktoś z wysoką Zręcznością, ale brakiem Prowadzenia Pojazdów, zasuwa samochodem jakby robił to na co dzień. Wynikiem tych przemyśleń był trochę zmieniony system umiejętności i współczynników.

Power Gaming - Gladiator Ranger (Sidson)

Support Ranger build – jest to sposób na stworzenie niemalże doskonałego wsparcia dla większości drużyn składających się z różnej maści walczących postaci. Łączy w sobie cechy zwiadowcy, medyka oraz nie jest słabeuszem w walce.

Power Gaming - Snajper (Seth)

Power gaming, czyli wykorzystywanie systemu tworzenia postaci do maksimum, by stworzyć jak najbardziej wyspecjalizowanego bohatera. Każdy system ma luki, dzięki którym można już na samym etapie kreacji postaci zacząć dążyć do bycia specjalistą z określonego zakresu umiejętności. Poniżej przedstawiam snajpera, postać wykorzystującą system Neuroshimy i jej ewentualnych dodatków do granic.

Power Gaming - Support Gunner (Seth)
Wracając do power gamingu - tym razem skupimy się na bardziej społecznym strzelcu, nie cholernym odludku, który lubi strzelać z półtora kilometra. Zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia przeznaczenia tej postaci.
Support - mówi samo za siebie. Taki koleś będzie wspomagał drużynę w określonych dziedzinach, dość skutecznie muszę powiedzieć.
Gunner - sugeruje, że coś znów przekombinujemy ze strzelaniem. Podpowiem, że wywalimy kary za jakikolwiek ruch.

Rewolwery (Seth)
Rewolwery zostały opisane dość ubogo, zarówno w Neuroshimie 1.5, jak i w Ołowiu. I chodzi mi tu przede wszystkim o mechanikę działania. Mnąc i wyrzucając tamte zapisane kartki, przejdźmy do trochę bardziej szczegółowo rozpisanych mechanizmów rewolwerowych.

Zasięg Pistoletów Kieszonkowych (Leminkainen)
Omówimy zasięg pistoletów i rewolwerów kieszonkowych. Według podręcznika kule po przeleceniu dystansu 20m trafiają na magiczną barierę i spadają na ziemię. Nie brzmi to zbytnio prawdopodobnie, nie uważasz? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz