poniedziałek, 6 maja 2013

Znalezione w śmieciach #8

Witajcie ponownie!
Jak obiecaliśmy, tak robimy. Minęły dwa tygodnie i na wysypisku zaczynamy opowiadać nowe historie. Pewnie wam nie mówiłem, ale zanim różne okoliczności losu przykuły mnie do tego wózka, to byłem jednym z najlepszych Gladiatorów w Zasranych Stanach Ameryki. Dlatego teraz chcę wam przekazać swoje spostrzeżenia na temat walki kontaktowej. Jednak poczekajmy jeszcze chwilę, bo zaraz Seth powinien wrócić... Już idzie. W każdym razie dzisiaj dowiecie się dużo na temat walki wręcz ode mnie oraz sporo o tym co wszyscy lubią nazywać "gunfight". 


Nowa Mechanika Walki Wręcz i Gunfightu

No a skoro zacząłem o tym, że byłem Gladiatorem, to powiem wam, że Gladiatorzy to jedne z najpotężniejszych postaci w naszym świecie. Dlaczego? Spójrzcie sami!


Power Ranger - Gladiator w innym wydaniu

No tak, tak... Niewielu potrafiło tak wiele za tak niewiele. No ale jeżeli spojrzymy na to obiektywniej, to żaden Gladiator nie wygra z dobrze ustawionym Snajperem. Prawda Seth?

Power Gaming - Snajper

I to by było na tyle. Jeżeli chcecie więcej, to komentujcie, przekazujcie wiadomość o nowych opowieściach dalej... i jeszcze raz komentujcie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz