poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kookabura

Wymagania: 
Blef 4+
Słuch absolutny lub Nasłuchiwanie 6+

Jak byłem w NY, to spotkałem tam jednego gościa. Okazał się być tajniakiem rządowym i podszywał się pod mojego wspólnika. Ubierał się jak on, nałożył dopasowaną maskę... jednak najlepsze było to, że mówił dokładnie tym samym głosem, co Jack. Nie wiedział, jednak, że dzień wcześniej Jack zarobił ode mnie kulkę  w czerep, bo chciał zwiać z ładunkiem. To samo zrobiłem z tajniakiem.

Bohater potrafi doskonale imitować głosy ludzi, więc może się głosowo podszyć pod niemal dowolną osobę. Jeśli MG zdecyduje, że głos danej osoby jest trudno powtórzyć - test Blefu nie może być trudniejszy niż Trudny (już po zastosowaniu suwaków). Innymi słowy: nawet jeśli MG powie Ci, że test jest Fartowny - olej go i rzucaj Trudny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz