W momencie
upadku bomb oraz podczas Wojny, #047 jako jedyny pozostawał pod kontrolą ludzi,
głównie dlatego, że roboty te nigdy nie zostały wyposażone we własną SI. Ludzie
musieli mieć nad nimi pełną kontrolę podczas akcji ratunkowych. W pierwszych miesiącach Wojny, bardzo szybko wyprodukowano nowe moduły o przeznaczeniu bojowym.
Kiedy ludzie zrozumieli, że przetrwają tylko w schronach, zabrali ze sobą
roboty. Okazały się niezwykle przydatne podczas lat zamknięcia w podziemiu. Nie
tylko mogły powiększać podziemne schrony oraz wykonywać prace konserwacyjne i
porządkowe, ale również mogły wychodzić na zewnątrz, by zbierać potrzebne
materiały (najczęściej było to drewno). W tym samym czasie formujący się
właśnie Moloch przejął fabryki, mieszczące się głównie na północy z powodu
łatwego dostępu do surowców (węgla, żelaza i innych metali), i zmodyfikował
linię produkcyjną numeru czterdzieści-siedem wmontowując w nie układy scalone,
mikroprocesory, dyski i cały ten szajs, który sprawił, że stały się podwładnymi
Bestii. Może zastanawiać po co Molochowi #047 skoro ma tony Mobsprzętu, który
nie jest skomplikowany w budowie. Najprawdopodobniej Blaszakowi chodzi
dokładnie o to samo, o co chodziło ludziom: wszechstronność. Dodatkowo
czterdziestka-siódemka ma własne taśmy produkcyjne, własne linie montażowe.
Może być produkowana szybciej i sprawniej od Mobsprzętu, któremu trzeba znaleźć
podwozie, karabin, optykę, a następnie to wszystko połączyć. #047
może być jednocześnie jednostką bojową, konstrukcyjną jak i robić coś czego my,
ludzie, obawiamy się najbardziej: porywać. Po stronie ludzi zostało tych
robotów niewiele, a wszystkie są kontrolowane poprzez przenośne konsole. Moloch
ma ich setki, kontrolowanych przez jego krzemowy, obłąkańczy sztuczny mózg.
Nazwa: Robot #047 /
Projekt #047
Agresja: 1
Pierwsze
Spotkanie: Trudny test Morale
Ruch: 1m na
segment, jeśli się rozpędzi to 1,5m na segment
Prędkość: 10,8km/h, max
16,2km/h
Trafienie
Maszyny: -10%
Wytrzymałość: 2 Ciężkie + 1 Lekka
Zręczność:
-Strzelanie: 14
-Gunfight:
9
-Walka
Wręcz: 8 (bez modułu do walki wręcz) / 11 (z modułem do walki wręcz)
Percepcja: 11
Spryt: 7
Pancerz
Ogólny: 1
Redukcja
Ran: 1
Ucieczka: TAK (po 1C i 1L)
Tratowanie: NIE
Tryb Berserka: NIE
Autodestrukcja: K20<17 (siła 1) (po 1C i 2L)
Wysokość: 2,20m
Długość: 2,30m
Szerokość: 1,80m
Robot jest na gąsienicach, może obracać kadłubem, ale obrót o 90 stopni zajmuje mu pełną turę. Może podczas niej wykonywać akcje.
Robot jest na gąsienicach, może obracać kadłubem, ale obrót o 90 stopni zajmuje mu pełną turę. Może podczas niej wykonywać akcje.
Akcje:
- moduł do
walki wręcz z piłą tarczową:
za
1/2/3 sukcesy: C/C/K (+1/+2 Zręczności w ataku i obronie)
za
2 sukcesy: rozerżnięcie (K) - tylko jeśli przeciwnik leży
za
1 sukces: powalenie (L) - uderzenie bokiem modułu, odrzuca przeciwnika na ziemię,
może stracić parę segmentów z powodu ogłuszenia (zależy od MG)
- moduł do walki wręcz z ostrzem obosiecznym:
za
1/2/3 sukcesy: L/C/K (+2/+1 Zręczności w ataku i obronie)
za
3 sukcesy: ucięcie (utrata kończyny) - tylko jeśli przeciwnik leży lub zasłoni
się kończyną
za 2 sukcesy: pchnięcie (C) - przeciwnik zostaje nabity na ostrze
za 2 sukcesy: pchnięcie (C) - przeciwnik zostaje nabity na ostrze
za
2 sukcesy: odrzucenie (C + obrażenia od upadku) - tylko jeśli przeciwnik został pchnięty; zostaje następnie
uniesiony na ostrzu i rzucony w przód na ziemię
- moduł do walki wręcz z szpikulcem:
za
1/2/3 sukcesy: L/C/C (+1/+1 Zręczności w ataku i obronie)
za
2 sukcesy: nabicie (C) - nabity przeciwnik zostaje uniesiony w górę
za
2 sukcesy: odrzucenie (C + obrażenia od upadku) - tylko jeśli przeciwnik został nabity; zostaje następnie
uniesiony na ostrzu i rzucony w przód na ziemię
- moduł z chwytakiem:
za
1/2/3 sukcesy: L/L/C
za
2 sukcesy: chwyt (L) - moduł chwyta przeciwnika i unosi w górę
za
2 sukcesy: ogłuszenie (L) - moduł uderza cel w głowę, ofiara zdaje Bardzo Trudny test Budowy; niepowodzenie skutkuje utratą świadomości
-
moduł z miotaczem ognia:
zasięg
20m, Zacięcie: 19-20, tylko długa seria i ogień ciągły
do 12m, 2xC za każdy segment w ogniu - gdy wyjdzie z głównego płomienia postać się gwałtownie pali i na segment otrzymuje dodatkowo 2xL
do 17m, C za
każdy segment w ogniu - gdy wyjdzie z głównego płomienia postać pali się otrzymując dodatkowo L na segment
powyżej 17, 2xL za każdy segment
w ogniu - gdy wyjdzie z głównego płomienia postać lekko się fajczy otrzymując 2xD na segment
amunicja: zbiornik z paliwem starcza na 3 długie
serie lub na 2 serie ognia ciągłego
za
1 sukces: powalenie (L) - uderzenie bokiem modułu, odrzuca przeciwnika na ziemię,
może stracić parę segmentów z powodu ogłuszenia (zależy od MG)
- moduł z karabinem:
- moduł z karabinem:
C,
PP1, Zacięcie: 19-20, tylko strzały pojedyncze
amunica: 50x.50cal
amunica: 50x.50cal
za
1 sukces: powalenie (L) - uderzenie bokiem modułu, odrzuca przeciwnika na ziemię,
może stracić parę segmentów z powodu ogłuszenia (zależy od MG)
- moduł z karabinem maszynowym:
C,
PP2, Zacięcie: 18-20, Szybkostrzelność: 3
amunicja: 200x7,62mm
amunicja: 200x7,62mm
za
1 sukces: powalenie (L) - uderzenie bokiem modułu, odrzuca przeciwnika na ziemię, może stracić parę segmentów z powodu ogłuszenia (zależy od MG)
- moduł ze sprzężonymi karabinami maszynowymi:
C,
PP2, Zacięcie 17-20, Szybkostrzelność: 6
amunicja: 300x7,62mm
amunicja: 300x7,62mm
za
1 sukces: powalenie (L) - uderzenie bokiem modułu, odrzuca przeciwnika na ziemię, może stracić parę segmentów z powodu ogłuszenia (zależy od MG)
- moduł z granatnikiem:
jak
granat obronny, Zacięcie: 18-20, tylko ogień pojedynczy
amunicja: 8x40mm
amunicja: 8x40mm
za
1 sukces: powalenie (L) - uderzenie bokiem modułu, odrzuca przeciwnika na ziemię, może stracić parę segmentów z powodu ogłuszenia (zależy od MG)
- moduł z wyrzutnią sieci:
sieć
o powierzchni 4m2, Zacięcie: 19-20, tylko ogień pojedynczy
amunicja: 3 sieci na moduł
amunicja: 3 sieci na moduł
za
1 sukces: powalenie (L) - uderzenie bokiem modułu, odrzuca przeciwnika na ziemię, może stracić parę segmentów z powodu ogłuszenia (zależy od MG)
-
moduł inżynieryjny:
zawiera
różne narzędzia, ataki jakie można nimi wykonać zależą od inwencji MG, nie jest to moduł bitewny
Selektywne
Trafienia:
Optyka:
Ukrycie: 0
PT Trafienia: +40%
Pancerz: 1
Redukcja Ran: 1
Rana: Lekka
Efekt Specjalny: -5 Percepcji, -
4 Zręczności
K20>12
Optyka Na
Broni (tylko moduły strzeleckie):
Ukrycie: 1
PT Trafienia: +60%
Pancerz: 0
Redukcja Ran: 1
Rana: Lekka
Efekt Specjalny: -3 Percepcji,
-3 Zręczności
K20>11
Butla Z
Paliwem (tylko moduł z miotaczem ognia):
Ukrycie: 0
PT Trafienia: +30%
Pancerz: 2
Redukcja Ran: 1
Rana: Ciężka
Efekt Specjalny: wybuch
(uszkodzenia zależnie od MG)
K20>7
Gniazdo
Modułu:
Ukrycie: 1
PT Trafienia: +80%
Pancerz: 0
Redukcja Ran: 0
Rana: Lekka
Efekt Specjalny: załączony moduł
odpada
K20>5
Gąsienice:
Ukrycie: 0
PT Trafienia: +20%
Pancerz: 0
Redukcja Ran: 1
Rana: Ciężka
Efekt Specjalny: unieruchomienie
robota
K20>7
PS: K20>x oznacza, że wynik powyżej danej granicy skutkuje efektem specjalnym przy niszczeniu celi selektywnych. Przy autodestrukcji jest na odwrót, wynik z rzutu ma być poniżej granicy 17. Trzymamy się zasad matematyki - żeby nie było niepewności przy rzutach - pisałem większe/mniejsze, bez równości.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz