piątek, 10 grudnia 2010

Ryzykant

-No, to jedziemy z tym koksem!-

- Heja, stary! Właśnie cię szukałem, wiesz? Jest taka robótka, na pewno ci się spodoba! Trzeba się przelecieć koło Salt Lake i pooglądać Molocha. No wiesz, mamy tego starego Mosquito, damy ci paliwo i kolesia do ochrony, a ty porobisz parę zdjęć, nie? No to jak? Wiemy, że lubisz adrenalinkę, no skuś się, stary! Nic nie daje takiego kopa, jak ryzyko, nie? Wszyscy wiedzą, że to lubisz, tak? No, bo jak inaczej dobrać się do tej hormonalnej apteczki, co? A, właśnie, trzeba podjąć ryzyko, nie? No zgódź się stary, bo mi Mustafa jaja urwie, a znam tylko jednego wariata, który się tego podejmie… No Joker, kurwa, proszę…
- Dostanę samolot na własność. I nie jestem wariatem. Ja po prostu… lubię ryzyko.
















Ryzyko:

Wszystko płonie! Zamknąłem szybko drzwi, ale płomienie przedostawały się pod nimi. Spojrzałem na łóżko. Lina. Wziąłem ją, podszedłem do okna. Hmm, jeśli by zaczepić linę o framugę i spuścić ją za okno, to teoretycznie można by się po niej opuścić, w ten sposób jak teraz…

Normalnie suwak przy rzucaniu kośćmi działa przy wynikach 1 lub 20. Dla ciebie zakres zwiększa się. Przy wynikach 1-3 obniża się poziom testów, a przy wyniku z zakresu 18-20 podwyższa się.


To Nie Pierwszyzna:

- Dobra Joker, tu jest Mosquito. Wiesz jak się obsługuje awionetki?
- Jasne, to nie pierwszy raz…

Dostajesz dodatkowe 15 punktów na nietypowe umiejętności, np.: Samoloty, Helikoptery, Paralotnie…
Warunek jest taki, że nie mogą to być umiejętności już istniejące.


Chemiczna Apteczka:

Huk, błysk i ból. Spojrzałem na pierś. Na białej koszuli kwitła właśnie czerwona róża z krwi. Ale nie czuję bólu. Wszystko nagle się wyostrza, wydaje się, że czas zwalnia. Pora się odwdzięczyć.

Podczas sytuacji zagrożenia życia (czyli gdy otrzymasz 2 Ciężkie rany) dostajesz nagle kopa z adrenaliny, endorfiny i dopaminy. Skutkuje to tym, że kary z ran Lekkich ignorujesz, a kary z ran Ciężkich to 20%/40%. Szybciej też reagujesz. Dostajesz dodatkowy segment, który możesz wykorzystać do wszystkiego oprócz strzelania. Bo nieważne jak naszprycowany jesteś, spluwa strzelać szybciej nie będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz