poniedziałek, 25 października 2010

You shall not pass!

You shall not pass!


Wymagania: Charakter 15+, Morale lub Niezłomność 4+, Odporność na ból 4+, Broń maszynowa 2+, conajmniej 3 sesje z tą drużyną.

Clarise. Na dźwięk tego imienia w naszej drużynie zapada cisza. Nasza specjalistka od broni ciężkiej poświęciła się dla nas. Uciekaliśmy wąskim kanałem przed zgrają mutków. Były jakąś minutę za nami. W pewnym momencie Clarise zatrzymuje się, odwraca, rozstawia karabin i szepcze: "Ja ich zatrzymam. Biegnijcie dalej." Próbuję ją przekonać, ale to na nic. Na końcu korytarza już widać światła pochodni. Uciekliśmy. "You shall not pass, fuckers!" to ostatnie słowa jakie usłyszeliśmy. Potem tylko rytmiczny warkot karabinu...

Bohater może zastosować akcje zatrzymania pościgu za pomocą broni maszynowej. Będzie to robił, aż do skończenia amunicji, śmierci wszystkich wrogów,własnej śmierci lub do oblania testu Morale. W zamian za to ma o poziom łatwiejsze testy Morale, oraz dostaje bonus +1 do Broni maszynowej. Przez cały czas trwania akcji nie zmienia miejsca.

3 komentarze:

  1. Dobra sztuczka, ale mam jedno zastrzeżenie. Gracze raczej nie lubią oddawać swojego cennego życia za innych. Za to gdy obsługują KM czy inne gówno... Już widzę jak ta sztuczka zamiast do desperackiej obrony i poświęcenia będzie służyła snajperowi i kolesiowi z PKM. Dlatego warto byłoby dopisać coś takiego jak "Tylko gdy MG uzna, że macie totalnie przesrane."

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem? Wtedy wymagania stają się wysokie jak na, niezbyt już przydatną sztuczkę. Jak dla mnie "zatrzymanie pościgu" to wystarczające ograniczenie, banda szarżujących mutków to atak, dopiero jeśli BG zostaną rozbici i zaczną uciekać to zaczyna się pościg. Bonusy też nie są tak strasznie duże, żeby bać się ich nadużywania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym to zmienił dla BNów - i dał jakieś dowodzenie czy charakter. Tak wiadomo, że koleś się poświęci i dobry bajer ma bohaterowie mają pod sobą oddział.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń