poniedziałek, 25 października 2010

Psi nos

Psi nos

Wymagania: Percepcja 14+, Tropienie 4+, tylko przy tworzeniu postaci

Tak! Jestem treserem bestii! Tak! Mój wąchacz umie tropić! Tylko, kurwa, nie dziś bo ma katar! Co...? Ty go wytropisz? Masz lepszy węch od niego? Chyba Cię pogieło.

Masz zmutowane powonienie. Tak, idioto, to jest węch. Dzięki temu każdy test Tropienia jest dla niego łatwiejszy o stopień. Ale nie ciesz się tak. Jesteś mutkiem, więc działa na ciebie cecha "Coś mi tu śmierdzi".

3 komentarze:

  1. Warte zobaczenia. Naprawdę mocna sztuczka i przyda się na sesjach. Drużynowy miłośnik pustyni wyczuje coś co nikt inny nie wyczuję (truciznę, nieświeże żarcie, pierd czy coś innego)i krótka przygoda gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto użyć, ale jak zwykle pomarudzę ( Czym byłby nasz świat, gdyby nie marudzenie :] ) Brak mi tutaj drugiej strony... czegoś negatywnego, co nieco zmniejszy atrakcyjność tej sztuczki, albo wręcz przeciwnie, nada jej zarysu większej kompatybilności ze światem Neuroshimy.
    Primo - Ktoś może się skapnąć po naprawdę długich przemyśleniach, że bohater wyczuwa więcej niż inni - mocna percepcja, czy mutacja? A tam... nie maco ryzykować... i dup! Kula w łeb. Śmierć mutantom! - ważne, żeby gracz zdawał sobie sprawę, że istnieje ryzyko.

    Druga opcja: Gracze wpadają do legowiska Croats. Smród gnijącego mięsa powala z nóg - gracze czują mdłości, natomiast nasz drużynowy wąchacz już dawno opróżnił żołądek i właśnie próbuje odciąć sobie nos nożem. Jego silny zmysł w tym momencie totalnie naraził go na zbyt dużo niemiłych wrażeń.

    Co o tym myślisz, Sidsonie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz :) Przemyślę "minusy", ale myślę, że wtedy wymagałoby to zwiększenia "plusów". Dlatego się zastanowię. :)

    OdpowiedzUsuń