poniedziałek, 25 października 2010

From Zero to Hero

From Zero to Hero [Współczynnik]


Wymagania: [współczynnik] 9-

Czarnego Hugona spotykałem pare razy w moim życiu. Za pierwszym razem, był śmieciem na kółkach. Za drugim coś tam umiał, ale i tak się z niego śmiali. Za trzecim już nikt sie nie śmiał. Za czwartym tłumaczył innym jak to sie robi. I za każdym następnym razem ten koleś umiał coraz więcej i więcej. Zapytałem go, jak on to robi. A on na to: "Byłem zerem, wkurwiało mnie to, więc postanowiłem być najlepszy".

Bohater zaczyna z gównianym współczynnikiem. To prawda. Ale! Za każdym razem, gdy podnosi ten współczynnik o punkt, otrzymuje dodatkowe punkty umiejętności (równe Współczynnikowi podzielonemu na 5 i zaokrąglonemu w górę) do natychmiastowego wykorzystania. Fajne? Nie ciesz się tak. Zanim podniesiesz ten współczynnik o 1 to trochę minie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz