środa, 15 września 2010

Podróżnik

-San Diego? Los Angeles? New York? El Paso? Vegas?...-
-Byłem… Byłem… Byłem… Byłem… Byłem…-


Twoja pasja to podróżowanie. Uwielbiasz poznawać nowych ludzi, a gdy wędrujesz podziwiając cudne okolice, czujesz się spełniony. Odkrywasz świat na nowo, odwiedzasz niezwykłe miejsca. Tak, tak. Dobre buty, plecak, dziesiątki kilometrów przed tobą i masz już banana na mordzie. Jesteś wymarzonym kompanem do podróży. Problem masz tylko z usiedzeniem na dupie.
















Przybyłem, Zobaczyłem, Polazłem Dalej:

Johny to był jeden z tych dziwaków, którzy przeszli stany wzdłuż i wszerz. Zawsze wiedział gdzie się zatrzymać, gdzie dają dobre żarcie i gdzie najczęściej śpią gangerzy. Niestety rozstałem się z nim w Detroit. Podobno musiał gdzieś iść.


Bohater posiada całkowitą wiedzę o ZSA (wszystkie miasta, lokacje fanowskie, itp.). Niestety ma problem z usiedzeniem na dupie. Jeśli jest gdzieś tydzień to rzuca na Problematyczny test Charakteru. Jeśli nie zda musi wyruszyć w inne miejsce. Co tydzień poziom testu zwiększa się o jeden. Inne miejsce musi być oddalone co najmniej o 100km.


Autostop:

-Nie, stary, ten brzydal nigdy się nie zgodzi…-
-Zgodzi się.-
-Nie, nawet nie próbuj, to Hegemończyk!-
-Przepraszam, podwiezie nas Pan?...-


Tak, tak. Masz cholernego farta, jeśli chodzi o szukanie podwózki. Wszelkie testy perswazji w przypadku podwożenia masz łatwiejsze o stopień! Oczywiście tylko, jeśli podążasz w kierunku, który odpowiada kierowcy. A, i umówmy się. Jeśli jesteś kobietą i masz sztuczkę „Hej! Przystojniaku!” to masz test łatwiejszy o 2 stopnie względem mężczyzn.


Tamtędy:

-Kurwa, gdzie teraz?-
-Sugeruję tamtędy…-


Startujesz z Wyczuciem Kierunku na 4 i z Znajomością Terenu na 4. Dostajesz również mapę. Masz na niej zaznaczony konkretny typ obiektów, właściwie jaki tylko chcesz, np.: wszystkie bazy wojskowe w USA.


Skaut:

Wiesz, przed wojną była taka organizacja. Zbierali dzieciaki i jechali z nimi do lasu. Nie debilu, nie gwałcili dzieci. Uczyli tych gnoi jak przeżyć w dziczy. I wiesz, żałuję, że ja nie przeszedłem takiego szkolenia…


Wszystkie umiejętności oparte o Percepcję oraz pakiet Sprawność (Mężczyzna) lub pakiet Medycyna (Kobieta) masz na poziomie 1.



Wybierz jedno z dwóch:

1. Posłuchaj mnie, chłopcze. To, że jesteś podróżnikiem nie znaczy, że nie możesz być kimś innym. W końcu większość Handlarzy jest Podróżnikami, nie? Dlatego proponuję taką umowę. Rezygnujesz ze swojego pochodzenia. Wpisujesz zamiast niego Podróżnik i wybierasz jedną z cech, jako cechę z pochodzenia. Bonus to +1 Percepcji. Dalej możesz wybrać, jaką tylko chcesz profesję. I pamiętaj: to nadal profesja. Cecha "Wszechstronność do kwadratu" z pochodzenia "Nie twój zasrany interes" nie działa.


2. Podróżnik dostaje dodatkowo 50 gambli na sprzęt do podróżowania; może za niego kupić np.: więcej jedzenia, lekarstwa, namiot, śpiwór, latarkę, lampkę, więcej liny, ciepłe ubranko, termos czy jakie jeszcze gówno zapragnie.

Przeczytałeś już o dwóch udogodnieniach, jakie możesz wybrać. A to jest następne, darmowe. Nadal na świecie są ludzie, którzy miłością obdarzają podróżowanie. Raz na rok jest zebranie Nieformalnej Organizacji Podróżników w Nowym Yorku. Nie mają żadnych składek, spotkanie służy tylko opowiadaniom o wyprawach. Żeby jednak do nich dołączyć trzeba znać pewien szczególny znak. Pomaga on rozpoznać członków poza miastem, na pustkowiach. Nakreśl przed sobą trzy koła, które się stykają nawzajem. Jeśli obcy nakreśli okrąg dookoła nich, znaczy to, że trafiłeś na swojego przyjaciela po fachu. Taka osoba pomoże, jeśli będziesz tego potrzebował, może wyjawić jakieś ciekawe informacje. Jednocześnie wszyscy, którzy nakreślą ten znak oczekują od ciebie jakiejś pomocy. Więc pamiętaj, że trzeba się odwdzięczyć pięknym za nadobne, bo opinia szybko się rozchodzi.

2 komentarze:

  1. Bardzo interesująca profesja.
    Autostop? - nigdy w życiu. Jako Mistrz Gry wykorzystał bym to od razu, gdyby mi gracz dobrowolnie pakował się do samochodu pełnego obcych ludzi. Oprócz tego miałbym problem w wyborze cechy, gdyż pozostałe są naprawdę niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna profesja! Tej mi właśnie zawsze brakowało. Trochę tylko niesprecyzowany zapis przy rezygnacji z pochodzenia. Teraz teoretycznie można wziąć pochodzenie "Nie twój zasrany interes", pierwszą cechę z podróżnika oraz profesję podróżnik z cechą "Tamtędy". Nie dość, że wiesz wszystko o każdym miejscu w ZSA, to jeszcze zawsze tam trafisz i nigdy się nie zgubisz. Marzenie każdego gracza, który chce powkurzać MG ;)

    OdpowiedzUsuń